Τετάρτη 16 Ιουλίου 2014

ΣΩΜΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ (Σ Ε Ν )

ΓΕΝΙΚΑ
Η εικόνα που παρουσιάζει η Ελλάς λίγα χρόνια πριν από τους εορτασμούς των 200 χρόνων της Εθνικής παλιγγενεσίας είναι αν μη τι άλλο γκρίζα και μελαγχολική αφού:
                                                      
πραγματική ανεργία που μαστίζει σήμερα την χώρα ,η οποία υπολογίζεται πάνω από 1,5 εκ πολιτών ή το 25%  του εργατικού προσωπικού ,                                                                                      
-η   παρουσία 1,5 εκ. απελπισμένων επικίνδυνων  αλλοδαπών λαθρομεταναστών έχει δημιουργήσει κοινωνικά αδιέξοδα και έχει καταργήσει κάθε έννοια ευνομίας  τάξις και ασφάλειας,  
                                                                                  
-η συνεχιζόμενη πρωτοφανής ύφεση της οικονομίας   ταυτόχρονα με το οικονομικό παράδοξο ταυτόχρονης ύπαρξης πληθωρισμού, έχει οδηγήσει μεγάλη μερίδα των πολιτών στην απελπισία.                                                                                               
-η πλήρης κακοποίησης και κατάχρησης  των εννοιών της Δημοκρατίας και της Ελευθερίας από τους διαμορφωτές της κοινής γνώμης,( δήθεν δημοσιογράφους ,παρουσιαστές καλλιτέχνες ,καθηγητές) στα  ΜΜΕ παράλληλα με την απίστευτη επαγγελματική ανεπάρκεια, την  χυδαία υποκρισία, και την απροσχημάτιστη ιδιοτέλεια τους, έχουν αποπροσανατολίσει τον λαό, ώστε  συνεχώς να κάνει ρηχές  πολιτικές επιλογές.                                                                                              
-η προγραμματισμένη κομματικά  καθολική επικράτηση σε όλα τα επίπεδα  της εκπαίδευσης  των ανεύθυνων αριστερόστροφων  συμπλεγματικών καθηγητών όλων των βαθμίδων , με τις  πεπαλαιωμένες δογματικές ιδεοληψίες τους δημιούργησαν  μία ράθυμη, μαλθακή, απαισιόδοξη και απείθαρχη νοοτροπία στους νέους και  ευθύνονται για την απίστευτα χαμηλή παιδεία  και επαγγελματική ανεπάρκεια των περισσοτέρων Ελλήνων.
Οι Έλληνες , σε αντίθεση με τους διαρκώς προοδεύοντες  γείτονες Τούρκους ,διαπαιδαγωγήθηκαν στο να περιφρονούν ως αναχρονιστικές  τις πατροπαράδοτες αξίες, αρχές και παραδόσεις του Έθνους για την θρησκεία και την οικογένεια , να χλευάζουν την προσπάθεια, και την έννομη τάξη και να θεωρούν την ανομία ,την απάτη ,το σκουλαρίκι ,το τατουάζ, την αυθάδεια ,το αραλίκι και τον χαβαλέ ως την …μαγκιά που θα τους προβιβάσει κοινωνικά και θα τους βρει ταίρι.

Παράλληλα , αν προστεθεί η αποδεδειγμένη  ανεπάρκεια και ιδιοτέλεια της μεγάλης πλειοψηφίας των πολιτικών ,σε όλα τα κόμματα,  καταλήγουμε ότι έχουν δημιουργηθεί  συνθήκες μη ανατρέψιμης Εθνικής αυτοκαταστροφής.
Οι εκλογικές επιδόσεις του ΣΥΡΙΖΑ και της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ  επιβεβαιώνουν του λόγου το αληθές.                                                     ,
Τα δύο ακραία αυτά πολιτικά κόμματα με τον ανερμάτιστο  απλά καταγγελτικό πολιτικό τους λόγο και τις πρακτικές βίας που υιοθετούν, συγκέντρωσαν πάνω από το 35% του εκλογικού σώματος και ίσως πάνω από το 50% των νέων μάλλον άνεργων ψηφοφόρων. Η αποθέωση της λαϊκής αφέλειας

Η αναζήτησης  λύσης μέσα σε συμβατικά , δήθεν δημοκρατικά πλαίσια, με τις γνωστές συνταγές αποφυγής του πολιτικού κόστους  και  ανεύθυνου λαϊκισμού θα ήταν ίσως αρκετή πριν από λίγες δεκαετίες.  Για την σημερινή εθνική κατάντια δεν επαρκεί .
Το πρόβλημα είναι πλέον πολύ μεγάλο και εξαιρετικά σύνθετο.
Ο λαός ,οι πολιτικοί η εκκλησία ,και ο στρατός βρίσκονται σε κατήφεια και πλήρη σύγχυση, αντιδρούν ενστικτωδώς, χωρίς στόχο και προοπτική, χωρίς τον παραγωγικό  ενθουσιασμό που προκαλεί έστω και ένα μακρινό  κοινό όνειρο.         

Τα συμβατικά μέτρα απεδείχθη ότι δεν επαρκούν.                                                
Χρειάζεται συνεπώς , γόνιμη ,δημιουργική φαντασία, γνώση  της πραγματικότητας και των υπαρκτών δυνατοτήτων όπως  και περίσσια τόλμη, για να δρομολογηθούν ρηξικέλευθες λύσεις.
Χρειάζεται μία θεμελιακή κρατική ανασυγκρότηση, μία υπέρβαση.                                                
Μία υπέρβαση που θα μας θωρακίσει  αποτελεσματικά έναντι της ορατής θύελλας  των πολιτικών ,οικονομικών ,πολιτιστικών και κοινωνικών ανακατατάξεων που απειλεί τον πλανήτη και ιδιαίτερα την περιοχή μας.
Μία υπέρβαση που θα επαναφέρει τις ηθικές και πολιτισμικές αξίες της φυλής μας, μία υπέρβαση που θα δικαιολογήσει την ύπαρξη μας.


ΤΟ ( γήπεδο) ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Η ένταξη της χώρας στην ΕΕ και στην Ευρωζώνη είναι εθνικό επίτευγμα με σημασία ανάλογη της μάχης του Ναβαρίνου, των πολέμων 1912-13, και της στοίχισης μας με τους νικητές του Β΄ΒΠ με το ΟΧΙ του Μεταξά.
Μπορεί να είμαστε στην Γ΄ θέση, ή ακόμη στην σκευοφόρο αλλά είμαστε πάνω στο «ευρωπαϊκό τραίνο» και όχι στο «κάρο» των Μεσογειακών πρώην Τουρκικών κρατών όπου αν δεν υπήρχαν οι προαναφερθέντες ιστορικοί σταθμοί μοιραία θα  είχαμε στοιβαχθεί.                                             
Έχουμε κοινή μοίρα με την Ευρώπη και αυτό είναι μεγάλη τύχη που μας επιτρέπει να ζούμε πολύ καλλίτερα και ασφαλέστερα από αυτό που δικαιούμαστε βάσει της παραγωγής ,και του μεγέθους μας αλλά και να διατηρούμε αρκετές αισιόδοξες προσδοκίες για τους απογόνους μας.
Το πρόβλημα είναι πώς η γερασμένη Ευρώπη θα πορευθεί στον παρόντα αιώνα ανάμεσα στις  οικονομικές ,πολιτικές ,εθνικιστικές ,θρησκευτικές , αλλά και επιβίωσης ,θύελλες τρίτων , που την σφυροκοπούν από παντού.
Σήμερα η Ευρωπαϊκή …Ένωση  είναι χωρισμένη σε κομμάτια.                             Στον πειθαρχημένο,  αλαζονικό πλούσιο ,παραγωγικό «βορά» ( Γερμανία ,Αυστρία ,Ολλανδία κτλ) που νομίζει ότι κατέχει το απόλυτο και θέλει όπως πάντα  να ηγεμονεύσει .                                                                 
 Στις επίσης ισχυρές και αλαζόνες  Γαλλία και Αγγλία με την διαφορά ότι η πρώτη βρίσκεται διαρκώς υπό σοσιαλιστική απειλή και η δεύτερη υπό την συγγενική εξάρτηση της  από τις προβληματικές πλέον ΗΠΑ.                        
Ο «νότος» της  Ιταλίας  ,Ελλάδας Ισπανίας και Πορτογαλίας παλεύουν δανειζόμενες για την παραγωγή  εργατικών προνομίων, και δημοκρατικών  δικαιωμάτων αντί της κουραστικής παραγωγής  εξαγώγιμων προϊόντων .                                                       Οι υπόλοιπες χώρες του πάλαι ποτέ υπαρκτού σοσιαλισμού, που επιπόλαια έγιναν ισότιμα μέλη της ΕΕ …ζαλισμένες από τις  έντονες και απότομες  δομικές αλλαγές βρίσκονται και θα βρίσκονται για πολύ καιρό σε μία μεταβατική περίοδο, όπου οι τοπικές μαφίες εκμεταλλεύονται κυνικά τις συγκινητικές  προσπάθειες προικισμένων και μορφωμένων ιστορικών  λαών για την σύγκλιση τους με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Σε αυτό το ρευστό περιβάλλον η Ευρώπη άρα και η χώρα μας  καλείται να επιλύσει δύο τεράστια προβλήματα-καρκινώματα, αυτό της ανεργίας και το άλλο το πιο τρομακτικό της λαθρομετανάστευσης.     Και τα δύο καρκινώματα  αν και χαρακτηρίζονται ήδη μεγάλα και επικίνδυνα ,βρίσκονται δυστυχώς στο αρχικό τους στάδιο και η εξέλιξις τους προβλέπεται ραγδαία                  

Δεν είναι του παρόντος η  ακαδημαϊκή ανάλυση των αιτιών της σημερινής κατάστασης, ούτε η κατάθεση μίας  επιστημονικά τεκμηριωμένη πρόταση θεραπείας .μπορούμε όμως  να πάμε κατευθείαν στο συμπέρασμα, που η σημερινή πρακτική υποδεικνύει δηλαδή την Κίνα κατά πρώτο λόγο ή την Ρωσία.                                               
Σχετικά ελεύθερη οικονομία ,σχετικά ανθρώπινα δικαιώματα, σχετική δημοκρατία, και εντυπωσιακά απρόσκοπτη υψηλή  ανάπτυξη.                             

Ο όρος «σχετική» σημαίνει «όχι απόλυτη» δηλαδή «όχι ίση, και ενιαία»  απόλαυση των αγαθών του πολιτισμού από τα άτομα , πράγμα συμβατό με την ανθρώπινη φύση, και την δικαιοσύνη.                                        
 Σημαίνει κατ’ επέκταση την  ύπαρξη  μίας ικανής και στιβαρής αρχής που θα κινείται μέσα σε  ένα  ανθρωποκεντρικό και κοινά αποδεκτό νομικό – συνταγματικό πλαίσιο και στην  οποία φυσικά  θα πειθαρχούν συνειδητά οι πολίτες.

Η αχαλίνωτη, μαξιμαλιστική διεκδίκηση από τους πολίτες - με την προτροπή των λαϊκιστών πολιτικών- προνομίων και αμοιβών ως δήθεν αυτονόητα δικαιώματα τους ,που προηγούνται μάλιστα των υποχρεώσεων τους  είναι μία από τις βασικές αιτίες της σημερινής κατάντιας            
Τα χιλιοειπωμένα στερεότυπα  περί του ένοχου κέρδους και της κυνικής ιδιωτικής εκμετάλλευσης, των κεφαλαιοκρατών ,αποικιοκρατών και τοκογλύφων, αλλά και τα περί των απεριορίστων ,χωρίς μέτρο δηλαδή, ατομικών ελευθεριών δικαιωμάτων ακόμη και των  βρεφών, στην μόρφωση, στην ελεύθερη έκφραση στην τεμπελιά, στην ανεμελιά ,στην ακόρεστη διασκέδαση,  στα ναρκωτικά, στην σεξουαλική ιδιαιτερότητα ,στην ταξική  ακόμη και ένοπλη πάλη. κτλ ,έχουν στρεβλώσει τον κοινωνικό ιστό, και εδραιώνουν την ανομία.                                                                                  .

Έχει αποδειχθεί και ιστορικά ότι οι ευνομούμενες χώρες που έχουν απαλλαγεί -σχετικά βέβαια -από αυτές τις βλακώδεις ,παρωχημένες και ανήθικες αυτές αγκυλώσεις ,είτε συνειδητά όπως η Γερμανία  ή η Ιαπωνία και η Ν. Κορέα ,είτε αναγκαστικά όπως στην Κίνα και Ρωσία προοδεύουν και αναπτύσσονται, ενώ οι χώρες  σαν την δική μας που γεύονται την πλέρια ουτοπική δημοκρατία, αδρανούν ,πεινούν , δανείζονται ,  κινδυνεύουν από κατάρρευση, ονειρευόμενες τους μελλοντικούς σοσιαλιστικούς παραδείσους.                                                              
 Προκοπή κράτους, που δεν τηρεί τους νόμους ,δεν υπάρχει .

ΤΑ  ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ

Η λύσης πού προκρίνεται από όλους τους απλά νοήμονες  για την έξοδο από την κρίση ,λέγεται ανάπτυξη, εκείνο όμως που επιφανειακά θίγεται ή δεν αναφέρεται καθόλου είναι ο ρεαλιστικός τρόπος με τον οποίον αυτή θα πραγματοποιηθεί .                                                           Συνήθως ο προβληματισμός  των ειδικών για την ανάπτυξη περιορίζεται στην εξεύρεση κεφαλαίων για επενδύσεις, και  πολύ δειλά ψιθυρίζεται, (προκειμένου να μην αντιδράσει ο εγκληματικός σύγχρονος Ελληνικός συνδικαλισμός ),η αναγκαιότητα της  σταθερού πολιτικού περιβάλλοντος, κάτι, που για κακή της μοίρα, στερείται η πατρίδα μας από την εποχή της… παλιγγενεσίας..                                                                                          
Κεφάλαια , με εξαιρετικούς όρους, υπάρχουν διεθνώς και σε πλεόνασμα. Αυτά διατίθενται , κατά προτίμηση ,σε χώρες που έχουν ελκυστικό φορολογικό καθεστώς και χαμηλό εργατικό κόστος χωρίς όμως  αυτοί οι σημαντικοί παράγοντες να αποτελούν το βασικό κριτήριο μίας επένδυσης. Το πρόβλημα των κεφαλαιούχων είναι η ασφάλεια.
 Κάποτε λοιπόν πρέπει να καταλάβουμε σαν λαός ,ότι για να γίνει η ομελέτα χρειάζεται να σπάσουμε αυγά.
Ο ήλιος ,το κλίμα ,και η θάλασσα αρέσουν στους επενδυτές  αλλά δεν επαρκούν. Οι επενδυτές που θα δώσουν τις θέσεις εργασίας και θα στηρίξουν την ανάπτυξη απαιτούν, μεταξύ άλλων, περισσότερο από ποτέ τα ακόλουθα απλά και αυτονόητα:

1)Ειρηνικό ,ήσυχο ,ασφαλές , και όμορφο υγιεινό περιβάλλον. Αυτό σημαίνει τέρμα οι διαμαρτυρίες, οι πορείες ,τα κυκλοφοριακά προβλήματα, το κλείσιμο της αγοράς ,τέρμα στην μερική παροχή κοινωνικών υπηρεσιών λόγω απεργίας των ΔΕΚΟ ,τέρμα στις καταστροφές ,εμπρησμούς  και τρομοκρατία των περιθωριακών ατόμων ,τέρμα στα γεμάτα εγκληματικότητα γκέτο των αλλοδαπών, τέρμα τα παιδιά των φαναριών και οι επαγγελματίες ζητιάνοι, τέρμα στην απάνθρωπη, ασύδοτη ,ανεξέλεγκτη ,προκλητική και παράνομη  συμπεριφορά των τσιγγάνων, τέρμα στην ρύπανση ηχητική ή μη ,τέρμα στις άναρχες  παράνομες αντιφατικές επιγραφές και στις παραπλανητικές  διαφημίσεις ,τέρμα και σε δεκάδες άλλα αυτονόητα πού μολύνουν διαρκώς την ζωή των απλών ανθρώπων και την καθιστούν αβίωτη.

2)Σύγχρονο  απλό , μικρό ,έξυπνο ,ευέλικτο και ρεαλιστικό νομοθετικό πλαίσιο το οποίο να εφαρμόζεται με συνέπεια και ευλάβεια. Αυτό σημαίνει τέρμα στην αντιφατική  πολυνομία πού σήμερα καταδυναστεύει Έλληνες και ξένους επενδυτές ,τέρμα στην απίστευτη γραφειοκρατία ,πού εκτρέφει μία τριτοκοσμική  διαφθορά, και φυσικά   απόλυτη χωρίς …παράθυρα εφαρμογή των νόμων από όλους  χωρίς εξαιρέσεις.

3) Καταρτισμένο επαρκώς - όχι φθηνό- υπαλληλικό και εργατικό προσωπικό που να δύναται να υλοποιεί  και αξιοποιεί τις επενδύσεις .  Αυτό σημαίνει τέρμα στην  αριστερόστροφα πολιτικοποιημένη παιδεία, τέρμα στις καταλήψεις και στον …χαβαλέ, σημαίνει περιορισμένη  ,διδασκαλεία των θεωρητικών και κοινωνικών λεγομένων επιστημών πού μόνον πτυχία ανεργίας εξασφαλίζουν ,που σημαίνει  επίσης αξιολόγηση όλων των διδασκόντων ,και άμεση σύνδεση της παιδείας με την αγορά .                                             

Με άλλα λόγια σημαίνει την από μηδενική βάση αναθεώρηση και επανεκκίνηση του εκπαιδευτικού συστήματος της χώρας σε όλες τις βαθμίδες του προκειμένου να δημιουργηθεί ένα χρήσιμο , έξυπνα και επαρκώς καταρτισμένο , δηλαδή περιζήτητο από την οικονομία ανθρώπινο δυναμικό.


Σ.Ε.Ν  :Μία τολμηρή και ρηξικέλευθη  προσέγγιση  ΕΞΟΔΟΥ από την πολυδιάστατη κρίση ,που θα μπορούσε να αποτελέσει την βάση ενός  προεκλογικού προγράμματος κάποιου - αόρατου σήμερα-σύγχρονου και απαλλαγμένου από παρωχημένες ιδεοληψίες και  ιστορικές αγκυλώσεις Ελληνικού κόμματος εξουσίας Ευρωπαϊκής κατεύθυνσης .

Πρόκειται για μία μάλλον  αναγκαία, σίγουρα  επαναστατική πραγματικά ριζοσπαστική  ενέργεια-λύση πού ίσως μπορέσει να αναστρέψει το λιμνάζον κοινωνικό-οικονομικό περιβάλλον και να μετατρέψει την  λαϊκή επιθυμία για ειρήνη, δικαιοσύνη και ευημερία σε πράξη .

Αφορά στην  σύσταση ενός σώματος πολιτών  πού θα μεριμνούσε για την απόλυτη εφαρμογή όλων  των νόμων του κράτους χωρίς  σκοπιμότητες , εξαιρέσεις και χαριστικές  παρεκκλίσεις .                                                     Ένα σώμα που  θα υποκαθιστούσε ή θα συμπλήρωνε  τις ανεπαρκείς κρατικές υπηρεσίες σε πολλούς τομείς .                         
Ένα σώμα πού θα έδινε παράλληλα σημαντική διέξοδο στα μεγάλα προβλήματα της εποχής όπως η απελπιστική  ανεργία ,η εφιαλτική  λαθρομετανάστευση , η χλωμή   επαγγελματική κατάρτιση  των νέων,  όπως και σε μία σειρά άλλων μικρότερων αλλά ουσιαστικών προβλημάτων  της κοινωνίας που μας απομακρύνουν σαν χώρα  από τα πολιτισμένα κράτη της ηπείρου μας.


ΒΑΣΙΚΕΣ  ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Η επαρκής γνώση , ο λεπτομερής σχεδιασμός , η επίπονη εκπαίδευση ,η ικανότητα, η  πειθαρχεία και η αυταπάρνηση πρέπει να χαρακτηρίζουν το σώμα αν επιθυμούμε να έχουμε αποτελέσματα .                                                                       
Κατά συνέπεια το σώμα πρέπει να έχει μία στρατιωτική δομή αφού μόνον εκεί, σύμφωνα με όλες τις δημοσκοπήσεις διαχρονικά  ,στις ένοπλες δυνάμεις ,ορθά πιστεύει ο λαός ότι συνυπάρχουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
Η ίδρυση-θέσπιση ενός τέτοιου σώματος προφανώς απαιτεί λεπτομερή επιτελικό σχεδιασμό ,τεράστια προεργασία και μόχθο πολλών ειδικών, πού φυσικά δεν είναι δυνατόν να περιληφθούν στο παρόν σημείωμα -πρόταση.  Είναι όμως δυνατόν να καθορισθούν οι αρχές και το βασικό περίγραμμα τόσο της σύστασης ,όσο και της λειτουργίας αυτού του σώματος με την συμβατική ονομασία , Σώμα Εφαρμογής των Νόμων (ΣΕΝ) προκειμένου να αναδειχθεί η ενδεχόμενη πολλαπλή και σωτήρια χρησιμότητα του

ΣΚΟΠΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ  του ΣΕΝ είναι :

1 ) Η αποτελεσματική και οικονομική αντιμετώπισης των  πάσης φύσεως εκτάκτων αναγκών ( σεισμούς, πλημύρες, πυρκαγιές , καταιγίδες ,χαλαζοπτώσεις, ναυάγια αεροπορικά ατυχήματα ,κυκλοφοριακή συμφόρηση κτλ) , από ένα ομογενοποιημένο  άρτια εκπαιδευμένο  σε πολλαπλές ειδικότητες προσωπικό υπό ενιαία αποκλειστικά υπεύθυνη ανώτερη τοπική διοίκηση . Το σημερινό καθεστώς δεκάδων υπηρεσιών με το αυτό αντικείμενο ,δημιουργεί  σύγχυση, διάχυση ευθυνών , περιττά έξοδα, εκ των οικονομιών και περικοπών  έλλειψη προσωπικού ,και παρά τις ηρωικές, πολλές φορές ,προσπάθειες των στελεχών ,να έχουμε κακό αποτέλεσμα.     Με το ΣΕΝ οι τοπικές  δυνάμεις που  ασχολούνται με το αντικείμενο αυτό θα είναι πολλαπλάσιες  και σε συνδυασμό ότι την ευθύνη συντονισμού θα την έχει ο τοπικός ,γνώστης της περιοχής και άμεσα ενεργοποιούμενος , Γενικός Δ/της  προεξοφλείται  υπερπολλαπλάσια αποτελεσματικότητα

2 ) Η ολοκληρωτική πάταξη της πάσης φύσεως εγκληματικότητας με την  πραγματική φύλαξη και αστυνόμευση όλης της εθνικής επικράτειας από τα πιο ακραία σύνορα και την ύπαιθρο , μέχρι την πιο μικρή γειτονιά .Η έλλειψη αυτής της ασφάλειας είναι αισθητή , από λαό και ενθαρρύνει εντόπιους και ξενόφερτους εγκληματίες, δημιουργώντας πολλές ανεπιθύμητες οικονομικές και πολιτικές συνέπειες.  Είναι βέβαιο ότι η πολυάριθμη παρουσία ένστολων στελεχών του ΣΕΝ παντού θα δράσει αποτρεπτικά και θα κόψει τον …βήχα επίδοξων εγκληματιών.    Το αν χαρακτηρισθεί το κράτος από μερικούς ανόητους αστυνομικό, είναι αδιάφορο, για να μην πούμε ζητούμενο αφού έτσι και μόνον έτσι επιτυγχάνεται η περίφημη πρόληψη, και εδραιώνεται το συναίσθημα ασφάλειας του λαού.

3 ) Η ουσιαστική βοήθεια προς τις αρμόδιες επιτελικές  αρχές για την εφαρμογή της ισχύουσας νομοθεσίας  παντού χωρίς εξαιρέσεις και εύνοιες                         Η  ανομία ίσως είναι το βασικό χαρακτηριστικό της χώρας σήμερα.        Ο καθένας σήμερα Έλληνας ή ξένος μπορεί ατιμώρητα στην πράξη να κτίζει όπου θέλει ότι θέλει ,να καταπατά δημόσιες ή ιδιωτικές εκτάσεις , να πουλά προδιαγραφές και χωρίς ποιοτικό έλεγχο ότι θέλει ακόμη και τρόφιμα , χωρίς απόδειξη,  να οδηγεί και να παρκάρει όπως  του γουστάρει ,ο δε  περίφημος κοκ να αφορά μόνο λίγους άτυχους  Ο κάθε επαγγελματίας να μπορεί να διαφημίζεται ενοχλώντας  και ρυπαίνοντας το περιβάλλον ,ο κάθε εργολάβος –κατασκευαστής να πραγματοποιεί έργα χωρίς την παραμικρή πρόνοια ασφαλείας για τους εργαζόμενους ,τους περίοικους και τους διερχόμενους και να μπορεί να κατακλέβει τους πάντες καταστρατηγώντας ελευθέρα τις προδιαγραφές του έργου οι βιομηχανίες και κυρίως οι μικρές βιοτεχνίες να μολύνουν εγκληματικά το περιβάλλον ανεξέλεγκτα   και άλλα πολλά  κακά που λόγω έλλειψης επαρκούς και έντιμου ελέγχου εθίζουν τους πάντες στην ανομία. Με τον  ΣΕΝ θα περιορισθούν αν δεν αποκλεισθούν τα φαινόμενα αυτά .  

4 ) Η προστασία του περιβάλλοντος,  ο εκσυγχρονισμός η συντήρηση, η ασφαλής φύλαξη και η παραγωγική επέκταση  όλων των υποδομών της χώρας όπως και η εναρμονισμένη με τους σύγχρονους κανόνες ασφαλείας σήμανση του οδικού δικτύου καθώς και η  παροχή των  πολλών ποικίλων κοινωνικών υπηρεσιών που θα προκύψει από τον συντονισμό και ενιαία διεύθυνση των τεχνικών υπηρεσιών εκατοντάδων φορέων. Οι δρόμοι δεν θα ανασκάπτονται ανά μήνα από διαφορετικές υπηρεσίες  και με τον καθημερινό ποιοτικό έλεγχο  θα αποτρέπεται η υλικοκλοπή τα έργα ,θα γίνονται συντομότερα, και θα διαρκούν πολύ περισσότερο

5 ) Η οριστική αντιμετώπιση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης - όπως αναπτύσσεται πιο κάτω -με την δημιουργία και εποπτεία κλειστών σχετικά αυτοδιοικούμενων οικισμών- εργοταξίων, όπου θα συμβιούν με τους ομοεθνείς τους, θα εκπαιδεύονται και θα εργάζονται έως ότου εξοφλήσουν τις δαπάνες που έκανε το δημόσιο για την  διάσωση φιλοξενία  εκπαίδευση ,φύλαξη , και σίτιση τους.
6) Το εκτεταμένο κοινωνικό έργο,  σε συνεργασία με την εκκλησία και άλλα κοινωφελή ιδρύματα με παροχή διατροφής ,οικιακής  φροντίδας και ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης  στο σπίτι ή  μεταφορά σε νοσοκομεία ή σε χώρους λαϊκής ψυχαγωγίας σε ανήμπορα άτομα τρίτης ηλικίας ή ανάπηρα .

7) Η   αποτελεσματική φύλαξη των συνόρων  και δημιουργία  πεποίθησης και εικόνας για την ύπαρξη μόνιμης κοινωνικής ασφάλειας και τάξης στην χώρα  που είναι βασικές προϋποθέσεις για την  ευημερία των Ελλήνων  αλλά και για την προσέλκυση επενδύσεων και τουριστών.

8) Η αξιοποίηση με στόχο την κοινωνική επανένταξη των κατά κανόνα μοναχικών και  αγραμμάτων  περιθωριακών ατόμων ( χούλιγκανς, ναρκομανείς , επαίτες )που συλλαμβάνονται για παραβατικές συμπεριφορές με την παροχή  καταλύματος ,διατροφής ,ψυχολογικής υποστήριξης ,εκπαίδευσης και εργασίας  ως εσωτερικοί σε ειδικούς οικισμούς –σχολεία –εργαστήρια .

9) Η προσωρινή  απασχόληση και ασφάλιση ως στελέχη του ΣΕΝ έναντι συμβατικής αμοιβής των επιθυμούντων ανέργων και η προώθηση τους με πρόσθετη εμπειρία στην αγορά μέσω ειδικών γραφείων  ευρέσεως εργασίας

10) Η αποτελεσματική φύλαξη και  καθαρισμός και συντήρηση αρχαιολογικών χώρων ,μουσείων, εκκλησιών ,μοναστηριών ,αγαλμάτων όπως  και του περιβάλλοντος χώρου των σε συνεργασία με τους φορείς στους οποίους ανήκουν, Σήμερα τα ανεπανάληπτα  και ανεκτίμητα πνευματικά αυτά μνημεία βρίσκονται από εγκληματική κρατική αμέλεια, σε κακή  κατάσταση  στο έλεος ιερόσυλων κακοποιών και  βάνδαλων περιθωριακών ατόμων, που πολλές φορές τα λεηλατούν και τα καταστρέφουν

11) Η επαρκής  αστυνόμευση  όλων των αθλητικών αγώνων και καλλιτεχνικών παραστάσεων ώστε να αποφεύγονται τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα βίας.

12 ) Η διαρκής και έντονη  τροχαία εποπτεία όλου του οδικού δικτύου της χώρας και όχι μόνο των εθνικών οδών.


  ΣΥΣΤΑΣΗ του ΣΕΝ.


Η φιλοσοφία του  ΣΕΝ βασίζεται στην μεγέθυνση , εμπλουτισμό και στην έντονη και μόνιμη, αξιοποίηση του θεσμού της πολιτικής προστασίας τοπικά . Είναι η αποθέωση της αποκέντρωσης και της πραγματικής  τοπικής αυτοδιοίκησης η οποία -εναρμονισμένη βέβαια σε κάποιον κεντρικό  στρατηγικό σχεδιασμό- θα μπορεί να  λειτουργεί ανεξάρτητα και να υλοποιεί έγκαιρα και οικονομικά τον  κοινωνικό προγραμματισμό της.
 -Το ΣΕΝ απαρτίζεται από εθελοντές αλλά υπηρετούν σε αυτό  και άτομα πού μετατάσσονται από άλλες δημόσιες υπηρεσίες που καταργούνται ή εκτίουν κάποιο είδος ελαφριάς ποινής, υποχρεωτικά.
-Η δομή του ΣΕΝ είναι αντίστοιχη με αυτή του Στρατού Ξηράς δηλαδή ακολουθεί το τριαδικό σύστημα διοίκησης .                Προβλέπονται δηλαδή οι τρείς ομάδες 8-10 ατόμων να αποτελούν την διμοιρία οι τρείς διμοιρίες που αποτελούν τον λόχο ,οι τρείς λόχοι το τάγμα ,τρία τάγματα το σύνταγμα,  την μεραρχία κ.ο.κ.
Οι μονάδες  κατανέμονται  και εδρεύουν  αναλογικά σε όλη την επικράτεια μέχρι και το πιο μικρό νησί ή χωριό. Πχ στον δήμο Μαλεβιζίου Κρήτης θα εδρεύει ένας λόχος 80-100 ατόμων στο Γάζι,  διμοιρίες του θα κατανεμηθούν στον Μάραθο , Τύλισο και Καμάρι και οι ομάδες τους σε όλα τα γύρω χωριά . Την περιοχή αυτή σήμερα καλύπτει ένα ΑΤ με 6 άτομα.
Επίσης προβλέπονται  να ενταχθούν  στο ΣΕΝ και οι  ανάλογοι Κλάδοι κρατικών εξειδικευμένων υπηρεσιών  και τα αντίστοιχα  Επιτελεία τους  όπως η αστυνομία τάξεως, η τροχαία , ου συνοριοφύλακες  το λιμενικό σώμα , η δασοφυλακή η αγροφυλακή  ,  οι δασοπυροσβέστες ,οι ναυαγοσώστες, το πυροσβεστικό σώμα, τα  ΕΜΑΚ,  οι ελεγκτές αγορανομίας ,εφορίας, υγειονομικού, οι τεχνικές υπηρεσίες .

Η λογική αυτής της συγκέντρωσης πολλών υπηρεσιών υπό μία ενιαία τοπική αποκεντρωμένη  διοίκηση  είναι ότι έτσι εισάγεται η αρχή για πολυαρμοδιότητα των οργάνων ,το ομαδικό πνεύμα  και την αλληλοκάλυψη στο Δημόσιο.  Έτσι αποφεύγεται η  γραφειοκρατική επικάλυψη αρμοδιοτήτων, επιτυγχάνεται καλύτερος συντονισμός,  δεν διαχέονται ευθύνες ,ελέγχεται αρκετά  η διαφθορά, μειώνεται δραματικά το κόστος και κυρίως πολλαπλασιάζεται εκπληκτικά πέραν πάσης προσδοκίας η αποτελεσματικότητα της κρατικής μηχανής..

Ένας πυροσβέστης πχ δεν θα περιμένει την φωτιά ή την πλημμύρα για να εργασθεί ,αλλά με την κατάλληλη εκπαίδευση θα μπορεί παράλληλα να ασκήσει καθήκοντα αστυνομικού της τροχαίας, ή του αγρονόμου ή του λιμενικού, ενώ στην περίπτωση της πυρκαγιάς δεν θα παραπονεθεί για έλλειψη προσωπικού, αφού θα έχει την  αυτονόητη και αποτελεσματική συνδρομή των αστυνομικών, των αγρονόμων ή των λιμενοφυλάκων, που έμαθαν και εκείνοι την δουλειά του πυροσβέστη,
ή ένας  περιπολών αστυνομικός θα μπορεί να ελέγξει αν κόβεται  απόδειξη  ή αν καπνίζουν  σε ένα καφενείο, αν κάποιος Ρομά που πουλάει καρπούζια έχει ή όχι άδεια και τιμολόγιο κτήσης, αν κάποιο δημόσιο έργο έχει την προβλεπόμενη σήμανση ασφαλείας, αν υπάρχουν επικίνδυνες λακκούβες στον δρόμο  αλλά και να μπορεί να προσφέρει τις Α΄ βοήθειες και να μεριμνήσει για την ιατρική κάλυψη σε κάποιο περιστατικό υγείας

-Προφανώς το ΣΕΝ είναι ένα  αυστηρά  ένστολο σώμα το οποίο διοικείται από βαθμοφόρους αντίστοιχους με αυτούς του στρατεύματος, δηλαδή από δεκανέα μέχρι στρατηγό .                                                        
Οι εντασσόμενοι στο ΣΕΝ πολίτες θα φέρουν μία απλή και βολική στολή καθώς, τα προβλεπόμενα  διακριτικά αναλόγως του βαθμού των και απαραιτήτως αναρτημένη μία ευδιάκριτη ταυτότητα με την φωτογραφία τους ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμος..                                                                    
Η εμμονή στην στολή παρά την επικρατούσα αντίληψη και τις αναμενόμενες σφοδρές αντιδράσεις  εδράζεται στο ότι τα πάντα είναι διαφανή και διακριτά από τον λαό και  εφικτή η απόδοση στο,…Καίσαρα αυτών που του ανήκουν .

Είναι πρόδηλο ότι το ΣΕΝ είναι ένα θεσμοθετημένο επίσημο αυστηρά ακομμάτιστο υποκατάστατο και συμπλήρωμα των ΕΔ&ΣΑ   με περιορισμένο ελαφρύ οπλισμό  και όχι μία ύποπτη και κρυφά παραστρατιωτική οργάνωση. Έχει σαφείς εσωτερικούς , ειρηνικούς, κοινωνικούς, οργανωτικούς  και οικονομικούς προσανατολισμούς .

 Δεν μπορεί να θεωρηθεί επουδενί λόγω απειλή από κανένα γειτονικό κράτος επειδή αντικειμενικά , με την πειθαρχημένη συγκρότηση και ενεργοποίηση τόσο μεγάλου μέρους του πληθυσμού, βοηθά στο έπακρο την Εθνική Άμυνα  αλλά αυτό  είναι ένα αναφαίρετο δικαίωμα αν όχι υποχρέωση κάθε ανεξαρτήτου κράτους.


ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΣΕΝ  .    

1 ) Στο ΣΕΝ εντάσσονται υποχρεωτικά, το σκέλος της ΕΛΑΣ που αφορά στην αστυνόμευση ,την τήρηση της τάξεως και την φύλαξη πιθανών στόχων, οι Δημοτικές Αστυνομίες , η Πυροσβεστική Υπηρεσία ,τα ΕΚΑΜ, οι Δασοπυροσβέστες , η Δασική  Υπηρεσία ,το Λιμενικό Σώμα ,οι συνοριακοί φρουροί , η Αγροφυλακή, οι τελωνοφύλακες  ,και γενικά όλες οι υπηρεσίες πού είναι κατακερματισμένες  και επικαλύπτονται σε διάφορα Υπουργεία ή ΟΤΑ ,και έχουν σκοπό την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών , καθώς και την φύλαξη των συνόρων  και την αστυνόμευση της χώρας.

2) Στο ΣΕΝ επίσης εντάσσονται υποχρεωτικά οι υπηρεσίες των   Υπουργείων  και ΟΤΑ πού έχουν σαν έργο την εποπτεία και έλεγχο της αγοράς όπως υγειονομικές υπηρεσίες , ο έλεγχος της αισχροκέρδειας , τα τελωνεία  οι πολεοδομίες , οι κατακερματισμένες  πολλές τεχνικές υπηρεσίες κ.τ.λ.
Με άλλα λόγια η κρατική μηχανή διαιρείται σε δύο σκέλη:                  

-Στο πολιτικό- επιτελικό σκέλος που αφορά στην Κυβέρνηση ,στα Υπουργεία και ΟΤΑ όπου νομοθετούνται  και λαμβάνονται  δημοκρατικά οι αποφάσεις για την λειτουργία του κράτους από τους εκλεγμένους εκπροσώπους του λαού, και

-Στο ΣΕΝ δηλαδή στο αποκλειστικά εκτελεστικό σκέλος μέσω του οποίου υλοποιούνται οι  δημοκρατικοί νόμοι και αποφάσεις  -που η πολιτική ηγεσία θέσπισε -,χωρίς παρέκκλιση κατά τρόπο  απίστευτα πιο οικονομικό και απείρως πιο αποδοτικό. Το ΣΕΝ δεν ασκεί πολιτική, απλά εφαρμόζει τις πολιτικές αποφάσεις και τίποτα άλλο

3 ) Εθελοντικά εντάσσονται στο ΣΕΝ όλοι οι άνεργοι , οπότε τότε και μόνον τότε θα μπορούν να λαμβάνουν ένα λογικό  επιμίσθιο συντήρησης αναλόγως των αξιοποιούμενων προσόντων τους. . Το επίδομα ανεργίας που καταργείται οριστικά. Επίδομα τεμπελιάς τέρμα.

4 ) Εθελοντικά επίσης εντάσσονται στο ΣΕΝ σε ειδικά κέντρα  κατάρτισης και  προσωρινής διαβίωσης  οι  περιφερόμενοι και ασχημονούντες Ρομά και οι λαθρομετανάστες  όπου θα μάθουν την γλώσσα ,θα νοσηλευθούν αν υπάρχει ανάγκη, θα εκπαιδευθούν για να πάρουν κάποια ειδικότητα  θα ντυθούν ,θα σιτισθούν , θα φιλοξενηθούν και τέλος θα εργασθούν  σε δημόσια έργα ή επιχειρήσεις με  ένα συμβατικό επιμίσθιο το μεγαλύτερο μέρος του οποίου θα παρακρατείται μέχρις ότου εξοφλήσουν αυτά πού η Πολιτεία ξόδεψε  για αυτούς.                                                 Διαφορετική θα φυλακίζονται ή θα απελαύνονται άμεσα.                     
 Η Ελλάς θα πρέπει να γίνει ένας απευκταίος προορισμός των ανά την υφήλιο απελπισμένων, χωρίς όμως να χάσει τον πατροπαράδοτο ανθρωποκεντρικό πολιτισμό της.                                                                                 
Τέρμα στα γκέτο  στο παραεμπόριο, στην παράνομη εργασία, και στην εισερχόμενη μεγάλη εγκληματικότητα .

5 ) Υποχρεωτικά εντάσσονται στο ΣΕΝ (σε  ειδικές, σωφρονιστικές  μονάδες -σχολεία) -αντί της  προβλεπόμενης όπως σε όλη την υφήλιο φυλάκισης -τα περιθωριακά άτομα (χούλιγκανς)που προκαλούν επεισόδια κυκλοφοριακά αδιέξοδα και καταστροφές σε πάσης φύσεως διαμαρτυρίες ή αθλητικούς αγώνες .                           Έχουν ένα ειδικό πρόγραμμα ,όπως προαναφέρθηκε ,εργασίας, εκπαίδευσης και περίθαλψη με στόχο την  έκτιση της ποινής και την επανένταξη τους στην κοινωνία.                                                               
Το ίδιο  μπορεί να  συμβεί και με τους υπάρχοντες κατάδικους για οικονομικά ή μικρά εγκλήματα ,ώστε αποσυμφορηθούν και να πάψουν οι φυλακές να είναι φροντιστήρια εγκληματικότητας.

6 ) Στην εποπτεία του ΣΕΝ που αναλαμβάνει  τον συντονισμό και την συνδρομή της δράσης τους εντάσσονται εθελοντικά οι πρόσκοποι, οι οικολόγοι ,και όλοι οι άλλοι ευγενείς εθελοντές πού προσφέρουν ήδη στο κοινωνικό σύνολο σημαντικές υπηρεσίες ,προκειμένου αυτές να γίνουν περισσότερες και πιο αποτελεσματικές .

7 ) Το ΣΕΝ βασίζεται στις Ένοπλες Δυνάμεις πού μεγεθύνουν και συμπληρώνουν το έργο τους και αντίστροφα .
Λειτουργούν όπως τα συγκοινωνούντα δοχεία .  Το ίδιο συμβαίνει και με την ΕΛΛΑΣ .  Θα πρέπει να όμως να υπάρξει επιτέλους ,ο  σαφής διαχωρισμός μεταξύ του επιχειρησιακού και του κοινωνικού τομέα της δράσης των ΕΔ&ΣΑ  που σήμερα δεν υπάρχει.
Οι σύγχρονες επιχειρησιακές ανάγκες  και η χρήση  πανάκριβης σύγχρονης  τεχνολογίας  σε αυτές, επιβάλλουν απόλυτο επαγγελματισμό, εξειδίκευση και επαρκή  διάρκεια θητείας των χρηστών ,πράγματα  πού δεν εξασφαλίζονται ούτε με κληρωτούς ,ούτε με χαμηλούς μισθούς ,αν θέλουμε αποτελέσματα .
Κατά συνέπεια η άμυνα της χώρας ,όπως και η πάταξη της τρομοκρατίας και του εγκλήματος θα πρέπει να ανατεθεί σε σχετικά ολιγάριθμους, καλά αμειβόμενους  και άρτια εκπαιδευμένους επαγγελματίες,  στρατιωτικούς και αστυνομικούς χωρίς όμως  να απασχολούνται σε ήσσονος σημασίας αλλά απαραίτητα για την κοινωνία έργα, όπως είναι η τήρηση της τάξεως ,ή η φύλαξη προσώπων ,περιουσιών κτλ. Αυτά θα τα αναλάβει το ΣΕΝ στο οποίο θα ενταχθούν  όπως προαναφέρθηκε οι υπόχρεοι στρατιωτικής θητείας και οι αστυνομικοί που απασχολούνται με την τήρηση της τάξης, την αγορανομία ,την φύλαξη στόχων και προσώπων ,κτλ.

8 ) Την διοικητική λειτουργία  του ΣΕΝ θα αναλάβουν βασικά οι προώρως αποστρατευόμενοι αξιωματικοί  και υπαξιωματικοί των ΕΔ & ΣΑ  (εκτός των αντιστράτηγων) πού συνήθως έχουν ηλικία γύρω στα 45- 50 έτη . Θα υπηρετούν το ΣΕΝ μέχρι να συμπληρώσουν το  κοινό όριο συνταξιοδότησης λαμβάνοντας ανάλογες με τον βαθμό τους θέσεις  μισθό αντί συντάξεως. Το  δράμα των προώρως αποστρατευμένων ικανότατων στελεχών θα λάβει τέλος .

9) Το πολιτικό προσωπικό που στελεχώνει  στις Δ. Υπηρεσίες  εντάσσονται στο ΣΕΝ πχ οι τελωνειακοί, και λαμβάνουν βαθμό και μισθό ανάλογο των προσόντων τους και της προϋπηρεσίας τους .                                                                  



Η  ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΕΝ     

Όπως προαναφέρθηκε το ΣΕΝ θα καλύπτει καθολικά και εμφανώς  όλη την επικράτεια  δημιουργώντας μονάδες  ανάλογες με τις τοπικές ανάγκες και τον πληθυσμό.                  
Έτσι σε ένα μικρό χωριό  ή σε μία γειτονιά θα εγκαθίσταται μία ομάδα ,σε ένα κεφαλοχώρι ή σε μία συνοικία , ένας λόχος ,σε μία μικρή πόλη  ένα τάγμα  σε μια μεγαλύτερη ένα σύνταγμα κοκ.                                                                        
Ανάλογη θα είναι και η κάλυψη των νήσων, πχ  στο Καστελόριζο  θα εγκατασταθεί μία διμοιρία, στην Ιθάκη ένας λόχος , ένα τάγμα στην Άνδρο, ένα σύνταγμα στην Σάμο και μία μεραρχία στην Κρήτη.

Κάθε μονάδα είναι αρμόδια για το σύνολο των λειτουργιών  του ΣΕΝ  ,(δηλαδή για το σύνολο του Κυβερνητικού έργου ,)στην περιοχή ευθύνης της  ,και αναφέρεται στην προϊσταμένη της μονάδα και μόνο.      
Οι Κλάδοι ,(ακτοφυλακή, λιμενικό,  πυροσβεστική κτλ) έχουν το δικό τους  ανεξάρτητο δίκτυο το οποίο όμως διοικητικά εντάσσεται στον βασικό κορμό του ΣΕΝ ,όπως εντάσσονται σήμερα στο ΓΕΕΘΑ όλοι οι κλάδοι των ενόπλων δυνάμεων.
Το ΣΕΝ  προφανώς δεν υποκαθιστά τους ΟΤΑ ή τις Νομαρχίες και τις Περιφερειακές Γραμματείες, αντίθετα συνεργάζεται απόλυτα μαζί τους.

Τις αποφάσεις λαμβάνουν η Κεντρική Διοίκηση ,και οι Τοπική αυτοδιοίκηση όπως προβλέπουν οι νόμοι και το Σύνταγμα, και το ΣΕΝ είναι το ανεξάρτητο ,χωρίς  πολιτικό κόστος, εργαλείο πιστής και έγκαιρης εφαρμογής τους.
 

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΕΝ.

 Ένα πρόβλημα                                                                                 
Στην βόρεια Αττική υπάρχει η περιοχή των παλαιών δήμων Καπανδριτίου ,Αφιδνών ,Βαρνάβα.  Είναι μια πολύ  όμορφη αραιοκατοικημένη και άναρχα και ταχύτατα αναπτυσσόμενη περιοχή, της οποίας τα βασικά προβλήματα είναι:                                     
-Η απίστευτα έντονη αυθαίρετη δόμηση και καταπάτηση εκτάσεων ,παράλληλα με την επίσης έντονη νόμιμη δόμηση.  --Η μεγάλη παρουσία λαθρομεταναστών, που εργάζονται στις διάφορες επιχειρήσεις  και διαβιούν στην ύπαιθρο.                - 
-Η εφιαλτική εγκληματικότητα με καθημερινές θρασύτατες ληστείες,                       -Το άγχος της δασοπροστασίας και πυροπροστασίας.              
 -Οι συχνές και έντονες χιονοπτώσεις που δημιουργούν κυκλοφοριακά προβλήματα και αποκόπτουν την Αθήνα. ,     
 -Η πάταξη της λαθροθηρίας, το κυκλοφοριακό ,                    
-Η ελλιπής και παραπλανητική η σήμανση οδών ,                                                       -Οι κακόγουστες και επικίνδυνες διαφημιστικές πινακίδες ,   
-Η ηχορύπανση, και η ανεξέλεγκτη λειτουργία διαφόρων κέντρων, ταβερνών , συνεργείων ,εργοστασίων κτλ.,                                                                                     -Το ελλιπές και κακοσυντηρημένο επαρχιακό δίκτυο,                             -Η επιβάρυνση από την εθνικό οδό ιδιαίτερα στις αργίες,                                    -Η φύλαξη του σιδηροδρομικού δικτύου από αθίγγανους-κλέφτες υλικών, κτλ.

Η σημερινή κατάσταση                                                        
Όλο αυτό το έργο  που εκτείνεται σε μία περιοχή αρκετών τετραγωνικών χιλιομέτρων υποτίθεται ότι επιτελούν πέντε αστυφύλακες με δύο περιπολικά ,περίπου είκοσι-τριάντα δημοτικοί και δημόσιοι υπάλληλοι.                                    
Φυσικά υπάρχει η Δασική υπηρεσία, η Πυροσβεστική, τα ΕΜΑΚ και άλλες υπηρεσίες που προστρέχουν στην μεγάλη ανάγκη  αν χρειαστεί, προφανώς όμως τίποτα δεν γίνεται  με επάρκεια  ,σωστά , προγραμματισμένα και κυρίως συντονισμένα.

Ο ρόλος του ΣΕΝ

Mε την ύπαρξη του ΣΕΝ ενδεχομένως στον ίδιο χώρο να εγκατασταθεί και αναπτυχθεί ένα τάγμα με τρείς λόχους ή εξ διμοιρίες ή 18 ομάδες, δηλαδή 400 περίπου άτομα, τα οποία κάτω από μία σοβαρή, ομοιογενή και ενιαία διοίκηση θα ασχολείται με όλα τα προβλήματα της περιοχής εφαρμόζοντας αυστηρά τους νόμους, και υλοποιώντας την πολιτική βούληση της όποιας νόμιμης εξουσίας όλο το 24ωρο, όλο το έτος.
Ο πολίτης θα νοιώθει  βλέπει την παρουσία των ανθρώπων το ΣΕΝ  παντού και συνεχώς , στους οποίους θα μπορεί να καταφεύγει για κάθε του ανάγκη.
Προφανώς η ασφάλεια των πολιτών, η προστασία   περιουσιών και του περιβάλλοντος  όπως και η πρόληψη των πυρκαγιών αλλά και άλλων παραβατικών ενεργειών διαφόρων,  είναι εξασφαλισμένη σε πολλαπλάσιο βαθμό από ότι σήμερα με το ισχύον καθεστώς κρατικής μέριμνας.                                                        
-Παράλληλα  με την αστυνόμευση την αντιμετώπιση εκτάκτων αναγκών  και τη προστασία του περιβάλλοντος ,οι υπηρετούντες στο ΣΕΝ θα μπορούν να ασχοληθούν συντεταγμένα  και με την παροχή πολλών άλλων υπηρεσιών  προς τρίτους έναντι αμοιβής όπως : υπηρεσίες για την κατασκευή επισκευή και συντήρηση  δρόμων, εγκαταστάσεων και διαφόρων  άλλων τεχνικών έργων των ΟΤΑ ,ΔΕΚΟ , σωματείων ,εταιριών και ιδιωτών, υπηρεσίες καθαρισμού, υπηρεσίες ειδικής ιδιωτικής φύλαξης , αγροτικές εργασίες, μεταφορές, πρώτες βοήθειες, κτλ
-Με ανάλογο τρόπο το ΣΕΝ θα αναπτυχθεί σε όλη την επικράτεια , σε όλες τις πόλεις σε όλα τα χωριά, ακόμη και στα ακατοίκητα που θα τα  αναστυλώσει ,θα τα κατοικίσει και αξιοποιήσει.                                                                        
-Η παρουσία του ΣΕΝ ,ιδιαίτερα στα νησιά και τις παραμεθόριες περιοχές προκειμένου να αστυνομευθούν τα σύνορα μας  είναι πολλαπλώς ευεργετικές για τις τοπικές κοινωνίες αφού δημιουργούν νέα αγορά και ευκαιρίες απασχόλησης.
-Με άλλα λόγια  με το ΣΕΝ δημιουργούνται οι ουσιαστικές προϋποθέσεις για την μία  ορθολογικά σχεδιασμένη και συντεταγμένη αποκέντρωση και για την ποθητή  ανάπτυξη της αγροτικής οικονομίας, και επί πλέον τα σύνορα και η ύπαιθρος, τα νησιά  θα ελέγχονται αποτελεσματικά  ,η  ανομία ,η αυθαιρεσία ,η φοροδιαφυγή και η εγκληματικότητα θα παταχθούν  δυναμικά και άμεσα και η χώρα θα αποκτήσει μετά από πολλά χρόνια το δέος και τον σεβασμό των γειτόνων της .


ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Η έδρα του κλάδου προπαίδευσης  του ΣΕΝ ίσως επιβάλλεται από πολλούς εθνικούς  και πρακτικούς λόγους να είναι η Θράκη στα πολλά  εγκαταλειμμένα  και κατασχεμένα εργοστάσια. 
Εκεί κυρίως ,μετά από τις σχετικές μετατροπές , θα κρατούνται κατά εθνικότητα  θα αποκτούν αριθμό ταυτότητας και θα εκπαιδεύονται οι λαθρομετανάστες . οι Ρομά και οι περιθωριακοί σε σύγχρονες πολύ ανθρώπινες, αλλά χωρίς εξωθεν επικοινωνία, αυστηρά φρουρούμενες εγκαταστάσεις, προκειμένου να αποκτήσουν τις αναγκαίες γνώσεις της Ελληνικής, τις απαραίτητες για εργασία δεξιότητες και με την συμπεριφορά που θα επιδείξουν να πιστοποιήσουν την καλή τους διάθεση.
Στα κέντρα αυτά θα αξιολογούνται και θα διαβαθμίζονται οι τρόφιμοι και θα μετατίθενται στους οικισμούς εργασίας και πρόσθετης εκπαίδευσης σε διάφορες μονάδες του ΣΕΝ στην περιφέρεια .
Στους οικισμούς αυτούς θα μπορούν να ζουν ελεύθερα με την οικογένεια τους σε καλόγουστα και επαρκή καταλύματα, να αγοράζουν  τα αναγκαία από ειδικά καταστήματα δικής τους διαχείρισης, να θρησκεύονται , να διασκεδάζουν σε ειδικούς χώρους , και να αστυνομεύονται από ομοεθνείς τους που οι ίδιοι θα επιλέξουν.           Θα ζουν μάλλον καλύτερα από την χώρα τους χωρίς να ενοχλούν..              Θα εξέρχονται του οικισμού μόνο για την εργασία που ο ΣΕΝ θα τους προσφέρει και θα επιστρέφουν μετά το πέρας της                                       
Ο μισθός τους θα είναι για το ίδιο έργο ανάλογος των Ελλήνων αλλά θα λαμβάνουν  στο χέρι μόνο το 1/3 αυτού . Το άλλο 1/3 θα παρακρατείται έναντι των εξόδων προσαρμογής τους της ιατροφαρμακευτικής τους κάλυψης και το τελευταίο 1/3 αντί συνταξιοδοτικών εισφορών θα κατατίθεται έντοκα σε δεσμευμένο λ/σμό στο όνομά τους τον οποίο θα μπορούν να αναλάβουν  μόνο την ώρα  του επαναπατρισμού τους στο αεροδρόμιο.                   
Προφανώς έτσι  ,χωρίς κοινωνικό κόστος, αφενός  βελτιώνονται δραματικά οι συνθήκες ζωής που σήμερα βιώνουν  οι πολλοί άτυχοι λαθρομετανάστες  ενώ  εντοπίζονται και απομονώνονται τα λίγα εγκληματικά στοιχεία  και αφετέρου δημιουργείται ένα σημαντικό κίνητρο για οικειοθελή επαναπατρισμό αφού τα συσσωρευμένα ευρώ θα τους επιτρέψουν να επανεκκινήσεων με καλές προϋποθέσεις την ζωή τους στην πατρίδα τους

Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
Προφανώς οι υπολογισμοί είναι ερασιτεχνικοί και χονδρικοί, κοινώς μπακάλικοι, και βασίζονται μόνο στην κοινή εμπειρία και στην απλή  λογική , είναι δε σαφώς συντηρητικοί.

Το ΣΕΝ υπολογίζεται ότι θα απασχολήσει συνολικά περίπου 600-800.000  αμειβόμενα άτομα( δημόσιοι υπάλληλοι και άνεργοι), και άλλα 300-500.000 τα οποία θα βρίσκονται υπό περιορισμό (κρατούμενοι ,λαθρομετανάστες κτλ).

Αν το μέσο κόστος σε μισθούς και εισφορές προσδιορισθεί στα 15.000 ευρώ ετησίως ανά άτομο τότε ομιλούμε για ένα κόστος της τάξεως των 9,0 δις ευρώ ετησίως.

Στο ποσό αυτό , πολύ «φαρδομάνικα» , προσθέτουμε και άλλα  3,0 δις για  εξοπλισμό ,αναλώσιμα και άλλα λειτουργικά έξοδα τότε έχουμε μία συνολικά προβλεπόμενη δημόσια δαπάνη της τάξεως των 12 δις ευρώ τον χρόνο, ή περίπου το 6,5% του ΑΕΠ.
Το ιλιγγιώδες  αυτό ποσό, είναι δυνατό να υπερκαλυφθεί ως ακολούθως:

Ένα πολύ μεγάλο μέρος κόστους, καλύπτεται ήδη από τον κρατικό προϋπολογισμό ο οποίος καταβάλει τους μισθούς και τις συντάξεις των στελεχών που θα μεταταγούν στο ΣΕΝ .

Το ίδιο συμβαίνει και με τις δαπάνες που πληρώνονται σήμερα από τον κρατικό προϋπολογισμό για την λειτουργία των διαφόρων υπηρεσιών που θα ενταχθούν στο ΣΕΝ  ( πυροσβεστική, αστυνομία, ΕΚΑΜ, κτλ) που καλύπτουν επίσης ένα πολύ σημαντικό μέρος του συνολικού κόστους.

Το ΣΕΝ  θα εξασφαλίσει τις ιδανικές συνθήκες εφαρμογής των διαφόρων Ευρωπαϊκών προγραμμάτων πχ ΕΣΠΑ ,που τρέχουν ,με αποτέλεσμα την  άμεση άντληση των σημαντικών  σχετικών κονδυλίων όπως είναι  αυτά για τους λαθρομετανάστες ,την φύλαξη των συνόρων, κτλ

Το ΣΕΝ θα μπορέσει με την πληρότητα του και την ισχύ να προκαλέσει νέα  κοινωφελή Ευρωπαϊκά προγράμματα και φυσικά να αντλήσει τους ανάλογους πόρους.

Το μεγάλο όμως όπλο του ΣΕΝ είναι ότι θα δημιουργήσει ένα τεράστιο πειθαρχημένο, και πολύ καλά  εξοπλισμένο και εκπαιδευμένο εργατικό προσωπικό μέρος του οποίου θα μπορεί να διαθέτει, σε τρίτους( στους ΟΤΑ ,σε οργανισμούς, εταιρίες ή ιδιώτες,) έναντι  μιας  λογικής αμοιβής  για ορισμένο έργο και χρόνο.   
π.χ. Το  εκπαιδευμένο εργατικό προσωπικό ΣΕΝ θα  μπορεί :                                                                
-να αναλάβει όταν δεν υπάρχει επαρκές ιδιωτικό ενδιαφέρον , -όπως κάποτε η ΜΟΜΑ -,την διαπλάτυνση ή την επισκευή και συντήρηση κάποιου επαρχιακού δρόμου κάποιου Δήμου ο οποίος και θα πληρώσει από τον δικό του προϋπολογισμό,      ή                                                                                                      
να αναλάβει , για λογαριασμό κάποιας αναθέτουσας αρχής, και έναντι αμοιβής την εποπτεία και τον έλεγχο καλής και έγκαιρης εκτέλεσης ,σύμφωνα με τις προδιαγραφές ,κάποιου σημαντικού Δημόσιου  ή ιδιωτικού έργου στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό.   ή                                                                                                     
να διαθέτει  ευκαιριακά το αναγκαίο προσωπικό για την συγκομιδή σκευασία και μεταφορά αγροτικών προϊόντων σε ιδιώτες ή συνεταιρισμούς έναντι αμοιβής,    ή                                                                                                             
να διαθέτει το ανάλογο προσωπικό για τον καθαρισμό ακτών, δασών ,εργοστασίων και να αμείβεται από τους φορείς που  ενδεχομένως θα καταφεύγουν στο τοπικό ΣΕΝ και ωφελούνται .κοκ.

Θα πρέπει να τονισθεί ότι το ΣΕΝ δεν θα ανταγωνίζεται αθέμιτα την ιδιωτική πρωτοβουλία αλλά θα την βοηθά και την συμπληρώνει και θα την  υποκαθιστά  μόνον σε δραστηριότητες που αυτή ή προκλητικά αισχροκερδεί ,ή δεν τις επιθυμεί ή ακόμη δεν δύναται να εκπληρώσει.               

Δηλαδή θα λαμβάνει μέρος σε όποιον δημόσιο διαγωνισμό επιθυμεί ως εργολάβος/υπεργολάβος τον οποίον θα κερδίζει μόνο αν η προσφορά του είναι συμφέρουσα έναντι των άλλων περισσότερο του 15%.

Προφανώς η μεγάλη του έθνους πληγή των πανάκριβων δημοσίων έργων θα επουλωθεί σημαντικά.                                                    

Οι παραπάνω  εμφανείς πηγές εσόδων και με δεδομένο ότι θα υπάρχει  εκ των πραγμάτων μία -πολύ πιο  εύκολα ελεγχόμενη - σωστή  διαχείριση  του δημοσίου χρήματος ,μάλλον θα υπερκαλύπτουν το κόστος λειτουργίας του ΣΕΝ.

Αν όμως υπάρξει  στην αρχή ,και  κάποιο μικρό λογιστικό έλλειμμα  ,αυτό, στο Εθνικό ισοζύγιο είναι ασήμαντο αφού εξαφανίζεται μπροστά στο Εθνικό και κοινωνικό πλεόνασμα που δημιουργεί το ΣΕΝ.



ΤΟ ΕΘΝΙΚΑ  ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΣΩΤΗΡΙΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ                                                                                     

Η  Ελλάδα μπορεί σε λίγα χρόνια να αποτελέσει  διεθνές πρότυπο οργάνωσης και απόδοσης των δημοσίων υπηρεσιών.                                                                            .
-Η ανθρώπινη και για όλους επωφελής λύση του μεταναστευτικού  με το σχήμα «αναγκαστική  κράτηση ,εκπαίδευση ,εργασία και αποταμίευση» που θα απαλλάξει το κράτος από δυσθεώρητα έξοδα και τα πάμπολλα κοινωνικά προβλήματα ενώ θα εξασφαλίσει ανέλπιστη θετική προοπτική  στους απελπισμένους εισβολείς

-Η δημιουργία του απόλυτα ασφαλούς και λειτουργικού επενδυτικού περιβάλλοντος, σε συνδυασμό με ένα έξυπνο ,λογικό και κυρίως σταθερό φορολογικό σύστημα πιθανόν να προκαλέσει ακόμη και  «επενδυτική συμφόρηση» σε ένα κυριολεκτικά «επενδυτικό παράδεισο»

-Η σημερινή πλαδαρή και ανασφαλής  Ελληνική νεολαία θα αποκτήσει  επί τέλους  αυτό που διάφοροι δήθεν προοδευτικοί της στέρησαν μεταπολιτευτικά δηλαδή την ζωντάνια ,την  αυτοπεποίθηση,  τον προσανατολισμό, την γνώση  ,τις προϋποθέσεις και τα εφόδια , για μία άνετη, ευχάριστη , ενάρετη ,ήρεμη ,οικογενειακή ζωή.                                                                    

Αυτό κοινωνικό όφελος δεν μπορεί να ανταλλαγεί ούτε με όλα τα  τρισεκατομμύρια ευρώ της ΕΕ.  Το Εθνικό  όμως όφελος έχει διατάσεις που αγγίζουν το άπειρο.                                                                           


ΔΗΜΗΤΡΗΣ Α,ΤΟΜΠΡΑΣ




























 


  






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου